ALFA STAR

بزرگترین وبلاگ ماشین

ALFA STAR

بزرگترین وبلاگ ماشین

WALL PAPER 3

سلام دوستان عزیز امروز براتون می خواهم سری سوم WALLPAPER ها رو براتون بذارم امیدوارم که خوشتون بیاید و ااگر کسی می خواهد WALLPAPER های قبلی را دانلود کند کافیست در قسمت سایدبار وبلاگ به قسمت موضوعات وبلاگ رفته واز ان جا می تواند دیگر WALLPAPER ها را نیز دانلود کتد
لطفا نظر بگذارید



حجم:3.36MB

رمز:www.alfastar.blogsky.com

نظرات 4 + ارسال نظر
mehdi 1389/11/25 ساعت 13:09

slam be hameye havadarane mashin
man mehdi 15 sale az shiraz hastam
man ashege mashin hastam va har az kahi bamishine pedaram ranandegi mikonam

doooooooooostet daram FATEMEH
09365175456

SEPEHR 1390/01/09 ساعت 16:17 http://mypng.mihanblog.com

سلام آقامجید من سایت پی ان جی دارم png از همه چیز مزارم خوشحال میشوم اگر سر بزنی

آرین 1390/01/10 ساعت 19:21 http://my-png.tk

سلام
من مدیر وب پی ان جی هستم
چیزی خواستی بگو
وب ما لینکستان نداره
آدرست رو از لینکدونی بفرست تا تایید شه
بای

سلام آقا مجید من به وبلاگت سر زدم و عکس های ماشین دانلود کردم وممنون میشوم به وبلاگ من هم سربزنی و نظربدهی و از شما یک سوال داشتم که چطو کاری کردید که از picofile بتوان دانلود کرد اگر به سوال من جواب دهی و به وبلاگم سر بزنی خوشحال میشوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد